Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op israel.startpagina.nl

Ferry's naar Israel

Kees
29 Dec, 2004 15:15

Ik kan geen veerdiensten meer vinden vanuit Griekenland naar Israel. Weet iemand of er nog een of meerdere diensten onderhouden word vanuit Griekenland of Turkije.

jeroche
29 Dec, 2004 15:16

vanaf en naar Cyprus wel.

Kees
31 Dec, 2004 15:31

Weet je ook welke? Ik zelf kan niets vinden.

jeroche
31 Dec, 2004 19:25

Helaas niet. Ik zal informeren voor je in Israel na morgen.

jeroche
04 Jan, 2005 14:48

Ik heb je een mailtje gezonden over de Ferry s

Kees
04 Jan, 2005 17:09

Mijn grote dank Jeroche.

Ik heb het gelezen. Helaas is het alleen een vrachtdienst. Mijn probleem is dat ik met een camper wil gaan en niet veel zin heb om over land te gaan (Turkye, Syrie, Libanon). In ieder geval bedankt voor de moeite.

Kees

jeroche
04 Jan, 2005 17:21

Het is wel mogelijk om vanaf maart een cruise te maken. Je kunt ook kontakt opnemen met een caravanclub in ned. En misschien is het mogelijk om met het vrachtschip de caravan te vervoeren . Er zijn wel Ferry s van en naar Griekenland (naar Cyprus) Sucses ik kan je helaas niet verder helpen op dit moment. Over 14 dagen ben ik voor een langere tijd in Israel, als het de bedoeling is om later te gaan kan ik opnieuw mijn voelhorens voor jou uitsteken, indien nodig en wanneer je dat wilt. Laat het me horen.

Jeroche

Kees
06 Jan, 2005 00:08

Als je dat wil doen graag. Onze plannen zijn pas voor september dus nog alle tijd.

De bedoeling is om met onze pick-up camper te gaan.

Ik hoor het graag van je.

Veel plezier over twee weken.

Kees

jeroche
06 Jan, 2005 08:02

Doe ik en neem opnieuw kontakt met jullie op.